monikaronning

:)

Det blev ingen promenad med Sara idag! Dumma väder! Dock blev det två andra promenader på eftermiddagen/kvällen när vädret tillät det! Tog först en med Maria och då gick vi upp till Örnäs! I djurparken har de fått djur igen, bland annat världens sötaste lilla lamm. Så puttinuttig så! Strax efter sex någon gång kom Milla! Vi gick runt i nästan hela Åmål, skönt med frisk luft var det i alla fall!

Om två veckor är jag i Polen! Det är lycka det! Snackade med min kusin härromdagen och hon berättade att deras katt fått en liten unge! Den ska jag gosa med när jag kommer ner, lite i alla fall! Det ska bli så enormt skönt att åka ner till Polen igen!


Min kusin Magda och jag!




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback