monikaronning

BA BA BA BA!

Och första pris för "Veckans sämsta bloggare" går till..... mig! Mitt sista inlägg var förra tisdagen om jag inte är ute och cyklar! Det kanske får bli ändring på det!

Håller just nu på med tredje boken av Stieg Larsson, Luftslottet som sprängdes! Läste de två första för några månader sen, började sedan med den tredje men bestämde mig för att ta en paus, som råkade bli lite för lång! Men nu när filmerna ska visas på SVT så måste jag läsa ut den! Jag vill nämligen inte se filmen före jag läst boken, BIG NONO! Fast ifall jag inte misstar mig börjar de väl sända Luftslottet som sprängdes först om två veckor? Flickan som lekte med elden ska visas de två närmaste lördagarna och jag tänker sitta bänkad!

Nu får det bli sängen, ska upp vid sex imorgon, så lite sömn kan behövas!

Chip!




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback