monikaronning

Toooooooorsdag

Och så var ännu en dag slut! Förmiddagen var rejält tråkig! Jag gjorde inget av nytta! Eller jo förresten, jag dammsög! Eftermiddagen började med lite gitarr, sen gick jag till Elin och satt där i en timme för att snacka lite! Sen bar det av till Bengtsfors och ungdomsgruppen där vi bakade en massa! Det blev både daimtårta, kärleksmums och kladdkaka!

På vägen hem så hände oerhört rolig sak enligt mig i alla fall! Åkte hem med min kära fader, som kom och hämta upp mig efter sitt jobb, och när vi kommit till Laxarby skriker jag "HOOOOOOOO" (på ett skräckslaget vis) och därefter börjar jag gapskratta! Pappa försökte få ur mig vad som var så roligt, men började själv skratta åt mig! Vad jag skrattade åt var mig själv, jag trodde att jag såg en älg, därav mitt hoande, men det visade sig vara ett par brevlådor! Det var dagens skratt helt klart!

Har dessutom fått klartecken på min praktik, så på tisdag får jag börja praktisera! Glädjen är stor! Praktiken sker i Bengtsfors församlingshem! Tummen upp för det!

Dagens skämt kommer här

En man ligger på ett sjukhus med magproblem när han plötsligt får diarré och skiter i sängen. Mannen får panik, viker ihop lakanet med bajset, och slänger ut det genom fönstret. Lakandet hamnar på en a-lagare som går förbi. A-lagaren brottas ett tag med detta och bajset rinner ut. Då kommer en annan man och frågar vad gör.
- Fan, du kommer inte tro mig, men jag tror precis jag bankat skiten ur ett spöke!





Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback