monikaronning

Turbaner och ögon med mera



På måndag får man söka in till universitet, äntligen! För en månad sen gick jag runt och var jätteglad eftersom jag trodde att det var den 15 februari man fick söka in men så de till mig att det är först om en månad, vilket inte gjorde mig lika glad!

Jag diggar att solen är framme varje dag nu för tiden! Är våren påväg eller är den påväg?! Utanför har snödropparna kommit, tror till och med att de blommar, vilket är oerhört gött!

Mitt öga har haft sitt egna lilla liv inatt! Jag hade en massa John Blund-pulver i ögat! Inte speciellt fräscht eller roligt! Men nu har det övergått till att vara rött istället. Jag säger som Bill och Bull säger ; Usch och fy och blä!

Turban is the shit! Enda nackdelen är att jag brukar sätta upp håret så här lite för länge, eftersom som min lugg som sticker ut hinner torka









Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback