monikaronning

Polen <3

Jag ar nog formodligen varldssamst pa att blogga, men vad gor det? Nar det kommer ett inlagg blir det kanske ett mer givande och spannande. Det ar i alla fall vad jag hoppas pa!

De ha snart tva veckorna i Polen har varit superbra! Jag har hunnit med bade det ena och det andra! Satt potatis har jag gjort! Det ar det inte alla som har!

Forra veckan inneholl i alla fall ett brollop som jag inte raknat med! Min morbrors frus bror gifte sig namlingen! Otroligt fint brollop med bra vader! Ikvall bar det av till nasta brollop, fest hela natten kommer det sakerligen bli! Fest blir det aven imorgon! 220 gaster i en otroligt vacker sal! Var dar igar och hjalpte till att knyta rosetter runt vodkaflaskorna! Om jag sager sa har; det finns valdigt manga flaskor vodka an det finns gaster sa var det en hel del arbete! Sen kladde vi aven om stolarna, sa de blev vita! Salen gar i vitt, organge och persikofarger! Om cirka en timme kommer en kompis till Magda som ska fixa frisyrer! Roooooligt!

I torsdags var jag i Krakow med Magda! Dar motte vi upp Hania, min kusin Piotreks tjej, som guidade oss i Krakow! Det var helt otroligt vad mycket hon kunde!
Pa tisdag bar det av till Krakow igen! Da ska jag traffa Jeanette och Henrik som kommer dit over nagra dagar! Da blir det jag som far guida dem antar jag, men det ser jag framemot!

Vi hors nar vi hors, och vi sprakas nar vi sprakas!

PUSS!






millafrill

GODING! hoppas du har det bra nu vännen, saknar dig sjuk mycket! puss puss puss <3

2010-05-03 / 21:38:06

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback