monikaronning

DAG ETT - PRESENTATION AV MAOW!

Monika, född den andra oktober 1990 tidigt på morgonen efter några dagars värkar kollade upp på sin far med ett öga när hon låg i hans famn. Det är i alla fall det första jag fått höra om mig själv som jag gjorde. I tryggt förvar hos pappa.

Tillbringade mitt första halvår i Billingsfors för att sedan flytta till Bengtsfors där jag bodde till trean på gymnasiet då jag flyttade till Åmål och här är jag kvar sen dess. (För det är ju väldigt länge sen det där "dess" var.........)

Om mina nära och kära skulle beskriva mig mig skulle det förmodligen komma upp ord som galen, snäll, rolig, konstig, omtänksam. Nyfiken får vi inte glömma, det vet jag skulle komma från Ida, en av mina allra bästa vänner från barnsben.

Jag älskar att skratta, ofta åt mig själv, som gör det hela lite roligare ändå. Sen älskar jag att umgås med mina vänner. Dock är det lite svårt när de flesta har flyttat bort  från den lilla staden Åmål men jag nöjer med blotta kontakten med dem och det gör det ännu roligare att träffa dem.

Läsa böcker är ett av mina andra intressen, i rykande färd brukar det gå! Idag kan jag dock inte läsa lika mycket som jag önskar, inte utav de böcker jag skulle vilja i alla fall. Idag pluggar jag till lärare, vilket passar mig ypperligt. Detta kanske återkommer vi med till dag fyra.

Nåja, detta får duga, mängder av saker dyka upp under den här veckan jag ska berätta om mig själv!
P.S. Jag har en egen assisstent när det gäller detta! DEN DU! D.S


<3


ida

jag älskar dig!

2010-11-29 / 21:47:44
BLOGG: http://idamarielle.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback