monikaronning

Bron

Sitter och tittar på SVTs nya serie, Bron. Kollade på trailern och tyckte det verkade superbra men att det verkade lite läskig! (Ja, jag är världens mes!) Förstår inte varför jag inte började kolla på veckans avsnitt lite tidigare idag, nu har det blivit mörkt ute och jag kommer förmodligen hoppa till för varje litet ljud sen. Får se det som en övning istället, bli lite modigare eller något annat?

Skoldagen har varit JÄTTEBRA! Jag skriver det med stora bokstäver bara för att överförtydliga hur bra den var. Först hade vi musik och sen gymnastik som vi snackade och arbetade med motorik i många olika former! Bland annat fick vi köra en paraolymicsgren där vi hade förbudna ögon och skulle göra mål på våra motståndare. Bollen vi spelade med hade bjällror innuti som gjorde att vi kunde veta vart det var. Jätteintressant dag med många nya tips inför framtiden helt enkelt!




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback