monikaronning

Helg i Åmål

Vilken bra helg! Är gött nöjd över att ha fått träffa kompisar jag inte sett på länge. Tog en promenad med Sara på fredagen och träffade även henne och "naturarna" i lördags för en tur på Åmålsmarknaden och en fika på stans mysigaste café, Strandcafét. Med utsikt över vattnet, en inredning att dö för och en kopp kaffe i handen kan det inte bli bättre liksom?!

Åmålsmarknaden var som den brukar vara, den kryllar av marknadsgodis, korv, plastpåsar och blommor. Gjorde ett par fynd under dagen. Köpte bland annat ett presentpapper för 20 spänn och fick ett annat på köpet. Dessutom köpte jag tre blommor för 15 kronor styck! Jag älskar blommor! Med blommor i ett hem blir allt så mycket hemtrevligare. Konstigt nog trivs blommorna hos mig och tur är väl det! Mina orkidéer blommar om gång på gång och nu är de igång igen.

Men det som var det bästa på hela helgen, det var gårdagens kväll. Träffade Ida som jag inte träffat sen i augusti någon gång. Vi tog en riktigt go' och ganska lång promenad i Åmåls kvarter och pratade om allt mellan himmel och jord. Skype och verklighet är inte samma sak alltså.

Nog för idag!

Puss och kläm!


ida !

åh lilla älskling <3

2011-10-18 / 12:33:24
BLOGG: http://idamariellesvaner.wordpress.com

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback