monikaronning

Alla "måsten och borden"

Tänk vad mycket som borde göras!
Dagens måste är att plugga men gör jag det? NEEEJ!? Skit alltså. MEN, om en liten stund ska jag börja på både min bar (begreppsanalys med reflektion) och min inlämning. Vore ju gott att ha startat på dem så att jag kan fortsätta där jag är imorgon.

Vad har jag då gjort idag, istället för att plugga?
* Varit på Ica i Haga. Världens sämsta Ica-affär btw, ska aldrig handla där om de inte får ett superduperbra erbjudande! Fick en välkomstpresent utav Ica eftersom jag flyttat till dundersköna Karlstad, nämligen kaffe och bullar, men inte tusan hade de något av grejerna, så jag fick snällt gå hem!
* Åkte ut till Bergvik för att få tag på det där uschla kaffet och bullarna och för att handla på Coop. De hade så bra erbjudanden så jag var helt enkelt tvungen!
* Lagat mat och diskat. Tråkigt men nödvändigt.

Nej, nu är det dags att börja plugga, vare sig jag vill eller inte!




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback