monikaronning

Tjejkväll på stan!

Imorse var jag på sista föreläsningen för den här kursen. Nästa vecka börjar nästa delkurs med ett betydligt mer fullproppad schema men det ser jag framemot. Det går rykte om att vi bland annat ska vi spela basket, sittandes i rullstolar. Kommer bli sjukt spännande och lärorikt. Synd att det bara gäller basket, hade gärna testat på en dag på universitetet i rullstol.

När jag kom hem fixade jag mat, wokade grönsaker med nudlar och kyckling. Skulle egentligen förberett maten igår men det var inte så lätt eftersom de wokade grönsakerna var slut! Annars har jag bara tittat på vänner och druckit kaffe idag fastän jag borde ha pluggat men det kan jag göra senare ikväll efter tjejkvällen.

Just det, tjejkväll i city är det idag! Ska dit med Stina och innan ska vi till Carli och köpa glass! Jag hoppas på att kunna fynda ett par höst-skor och lite billiga överdelar. Det ska i alla fall bli sjukt trevligt!

Fick dessutom reda på att en av mina bästa vänner, som flyttat uppåt landet, kommer hem i slutet av oktober! Sååååå roligt! Vilken bra förtidig födelsedagspresent att få reda på det! LYCKA! ♥



Glad tjej!




millafrill

Fin tjej! Fin tröja också, var det den du köpte i Säffle? <3

2011-09-29 / 21:59:57
BLOGG: http://millathewife.blogg.se/
Monika

Japp! Det var det! :)

2011-09-30 / 11:02:30
BLOGG: http://monikaronning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback