monikaronning

Redovisning

Idag gjorde min studiegrupp och jag vår sista redovisning den här hösten. Nu är det äntligen "jullov"! Har dock en examinationsuppgift att skriva och ytterligare en uppgift som vi ska ha seminarie på efter jul. Hur som helst så gick redovisningen bra och alla de andra grupperna var också jätteduktiga. Fick många olika nya idéer till mitt kommande yrke.

Nu är det i alla fall skönt att vara hemma, känner mig halvsjuk. Jag har blivit förkyld och så har jag ont i halsen och som vanligt är jag tung i huvudet. Jag hoppas verkligen att mina glasögon kommer snart för nu pallar jag snart inte längre. Hoppas de kommer innan helgen så att jag kan hämta ut dem innan jag åker till Åmål.

Om några timmar ska jag åka till Becca för lite julmys. Sen skulle de andra festa men jag drar nog hem istället, känner att jag har varken ork eller lust för att festa. Imorgon ska jag ta tag i en mängd olika bestyr som behövs tas tag i innan jag åker till Åmål. På morgondagens schema står det julklappsinköp, biblioteksbesök, städning och en sovmorgon! Häääärligt!



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback