monikaronning

Tisdag

Började dagen med studiegruppsarbete som varade i typ två timmar, inte ens det! Effektivt och snabbt blev vi klara med det vi skulle göra och nu är vi redo för två redovisningar inom loppet av en vecka. Efter det tog Becca och jag årets sista sallad och avslutade med en väldigt kort sväng på stan. 
 
Resten av dagen har jag gått runt här hemma och plockat, diskat, lagat mat, druckit kaffe, beställt julklappar och lite allt möjligt. Har jag någonsin berättat för er att jag inte gillar julklappar? När man sådär "påtvingat" måste köpa något till sina närmaste och såklart aldrig kommer på den där toppenpresenten? Jag gillar mer att skämma bort min familj lite då och då och oväntat! Blir liksom roligare då, och alla pengar trillar inte ut ur plånboken på en och samma gång heller. Jag älskar allt med julen förutom just julklappar, Har i ett par nu försökt avskaffa julklapparna inom familjen men det går inte så bra dessvärre. Jag hade hellre velat lägga lite pengar i en pott, köpa ett spel och mat och bara avnjuta ett par underbara juldagar utan all julklappsstess! Menmen, jag får väl köpa lite julklappar och få de där underbara juldagarna i alla fall! 
 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback