monikaronning

Back in Karlstad.

Mellanlandar i Karlstad några dagar innan jag drar upp till Luleå. Ska bli sjukt roligt och jag ser framemot att få spendera några dagar med Mills!

Veckan som gått har varit bra. Att komma ut på praktik är alltid uppskattat, att få ta del av den äkta varan så att säga. Räcker med att sammanfatta den med orden fullt ös, medvetslös.

Idag var jag på Profab, Åmåls enda varuhus(eller hur deras slogan nu går) och köpte mig en ryggsäck. 79 kronor! Vilket kap! Ingen liten fjollig ryggsäck heller utan en stor som rymmer 50 liter. Fyndade lite saker på Bergers härromdagen också. Köpte en adventsljusstake för ungefär 40 kronor och fyra små, men djupa, skålar för 40 spänn.

Fram tills på onsdag kväll, då jag drar till Luleå, ska jag bland annat plugga med Rebecca på tisdag. Jag hoppas på att bli klar med diskussionsdelen då, vilket jag borde bli om jag pluggar lite imorgon. Sen vore det ju positivt om jag kan börja på sista delen och helst bli klar med den också.




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback