monikaronning

Onsdag

Idag har varit en pluggdag(läs:pratdag). Klockan nio var jag hos Rebecca, meningen var ju att vi skulle plugga i rask takt för att bli klara men så blev ju inte fallet. Vi satt och snackade, drack kaffe, tittade youtube-klipp, käkade lunch och skrev lite grann. Jag får väl se det positivt, jag skrev ju trots allt lite. ;)

Nu på kvällingen har jag faktiskt skrivit en hel del till. Känner mig riktigt nöjd och inte alls lika stressad som jag gjorde ibörjan av kvällen. Detta gör ju att jag kan åka till Luleå utan att känna alltför stor stress. Till veckan har jag i så fall sista delen kvar att skriva men eftersom jag nu ska åka tåg i X antal timmar så hinner jag förhoppningsvis börja skissa och skriva lite på den delen också!

Imorgon drar jag till Luleå och till Mills! Ska bli helt underbart, känns som om jag får ta lite semester, komma bort och bara få ta det lugnt, mysa och ta igen allt snack vi missat! Innan jag åker imorgon ska jag till affären och köpa färdkost, plugga lite till, städa, packa lite till och sedan träffa Stina för en kaffe på stan. Läääääängtar!!!





millafrill

hahaha, kul att jag läste "färskost" och tänkte varför ska hon ha det? LÄNGTARRR!! <3

2012-02-15 / 11:40:06
BLOGG: http://millathewife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback