monikaronning

Nytt år, nya möjligheter.

Igår åkte jag tillbaka till Karlstad och det är väldigt skönt att vara hemma igen. Att slippa ligga på en bäddsoffa, där övergången mellan sittdelen i trä och själva madrassen, skär in i sidan på mig är för jävla skönt rent ut sagt. Nåja, så illa är det inte, har en bäddmadrass på detta men det är inte speciellt bekvämt ändå.

Idag har jag softat lite för mycket kanske. Borde läsa lite i skolböckerna, diska och duscha. Något positivt är att jag bakat bröd i alla fall. Muy bien!

Nej, gott folk, nu ska jag återgå till pluggandet. Eller vem försöker jag lura? Nu ska jag BÖRJA plugga, eller diska.



ida !

ny blogg.... igen. hehehhehehe. bara så du vet!

2012-01-11 / 14:09:21
BLOGG: http://idamarielle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback