monikaronning

Jöbb

Jag överlevde festivalen. Längtar redan till nästa år!

Min långledighet är slut nu. Imorgon börjar jag jobba igen och det är dags för fyra dagar med jobb. För varje dag som går kommer jag jobba allt längre. Borde det inte vara tvärtom? Imorgon jobbar jag till 14.00, på fredag till 14.30, på lördag till 15.00 och på söndag till 16.30... Skittider. Jag har ingen lust alls till att jobba men jag vet att när jag kommer till jobbet imorgon kommer det vara kul.
BAH!


Becca

Du är som jag, Monkisen! Innan man börjat jobba för veckan så vill man verkligen inte men när man väl är där så är det rätt skoj! :P Nu när jag är helt uppe i min arbetsvecka så känns det helt okej igen! :)Det kommer det säkert göra för dig med! :)

Svar: Jarru, Beccis! Jag är som dig! Det var ganska kul att vara tillbaka men jag gick muttrade om massa småsaker hela dagen så mina arbetskamrater gick och skrattade åt mig ;)
None None

2012-07-11 / 23:17:52
BLOGG: http://thebecca.blogg.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback