monikaronning

Måndag

På lördag åker vi, pappa och jag. Insåg det imorse och fick lite smått panik. Jag har så mycket att göra innan dess. Tvätta, packa, jobba tre dagar, handla mat till resan, åka till Bengtsfors, träffa kompisar. Idag har jag i alla fall hunnit med Karlstad. (Sorry att jag inte hörde av mig Rebecca, men tiden var knapp och jag såg att du jobbade ändå). Fixade två av tre räkningar. Den sista hade inte kommit än så jag får fixa den på annat sätt! Lunchade på stan med pappa och Maria, gick i några butiker, fick äntligen tag på en bikini och sen stack vi hem igen. Mysig dag! Pappa var på topp och drog skämt på skämt!

Snart ska jag i alla fall iväg på friskis. Älskar den där utegympan i solen! Solen lyser och det blåser ganska mycket. Den kombinationen är bra när det ska tränas. Så slipper man bli allt för varm i solen.

Fem dagar kvar!


Becca

Synd att vi inte hann träffas, men det är ju inte alltid så lätt att få till! :P

Svar: Jättesynd! Men vi får ta igen det när jag är tillbaka från Polen! :D
None None

2012-07-17 / 16:28:49
BLOGG: http://thebecca.blogg.se
Becca

Det får vi absolut göra! :D Du får ha det superbra där nere!!! :D

2012-07-17 / 16:59:44
BLOGG: http://thebecca.blogg.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback