monikaronning

The last days

Vart ska jag borja?
Lordagens utflykt var jattemysig! Marks att slakten ar av samma skrot och korn som mig. Galet bra ideer har vi!
I sondags var slakten har. Sammanlagt var vi over 20 pers tror jag. Efter all varme som varit besokte askan oss i sondags. Det blixtrade och mullrade en hel del! Pappa han rakna till 1,5 sekund innan mullret kom! Uschamig!
 
Pappa akte hem i mandags, lamnade av honom pa busstationen och tillbringade de kommande timmarna med att ga pa ett stort kopcenter med kusinvitamin!  Trots detta kom jag bara hem med ett par orhangen och typ 8 ringar! For cirka 30 kronor. Bra fynd iaf!
 
De kommande dagarna kommer besta av besok hos moster med familj och pa fredag drar Magda, jag och nagra av hennes vanner pa utflykt. Ska bo pa hotell och hela koret! Tva natter pa hotell kostar cirka 120 kronor per person. Finfint det!
 
Andra prisskillander ar till exempel att en Absolut vodka-flaska pa en liter kostar har 100 spann! Finfint ;)


Becca

Det hörs att du har det superbra! Gött! :D

Svar: Jag har det skiiiiiiiiiiitbra :D Stralande sol & kaffe i mangder! Kan det bli battre? ;)
None None

2012-07-31 / 17:19:53
BLOGG: http://thebecca.blogg.se
Ida

Åh du får komma hem nu, behöver prata med dig!!!

2012-08-03 / 00:43:08
BLOGG: http://idamarielle.blogspot.com
Daniel

Haha nu har jag hittat hit också! ;) Kan du inte köpa med dig till mig!!!

Svar: Jovisst! Det kan jag gora! :)
None None

2012-08-03 / 12:59:33

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback