monikaronning

Ömöl.

Vilken dag! Efter att ha kommit till Åmål och ätit lyxmat drog jag till Spakebol och träffade Milla & co. Company't bestod av hennes man och familj. Myspys! Som att komma hem ungefär. Där känner man sig alltid så välkommen! Efter kaffe, snicksnack och solning drog jag hem. Tog mig en springtur och blev sådär härligt trött. Efter det stod tiden still. Redan vid halv nio tyckte jag att klockan skulle vara elva. Trött tjej var det här!

Nu är det två veckor kvar tills jag börjar jobba på riktigt och fram till dess har jag några saker att göra:
* Gå bredvid två dagar
* Två utbildningsdagar med jobbet
* Åka till Ida och Robin
* Gå till biblioteket och låna massa böcker
* Umgås med kompisar

Finfina idéer alltså!



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback