monikaronning

Regn och rusk

Första dagen på jobbet är avklarad och dagen gick finfint! Jag hann med allt jag skulle med god marginal. Dock regnade det hela dagen vilket gjorde mina skor genomsura och mitt hur krullade sig värre än vanligt. Jag jobbar imorgon också, från halv åtta till halv fem. Sen har jag ledig i två dagar för att sedan jobba helgen!
 
Jag tror att de här veckorna kommer gå skitfort! När jag nästan arbetat hälften av veckorna är det dags för Putte i Parken och när jag jobbat ytterligare två veckor är det dags för Polen. Kommer bli fantastiskt! Nu hoppas jag bara på att det inte kommer regna så mycket mer så jag slipper bli dyngsur varje gång jag jobbar.
 
Sov gott, för det ska jag göra



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback