monikaronning

Uppe med tuppen!

Halv åtta vaknade jag idag. Jag som tänkte ta en härlig sovmorgon. I och för sig gjorde det inte så mycket. Förhoppningsvis betyder det att jag somnar när jag lägger mig ikväll för imorgon är det dags för jobb igen. Imorgon jobbar jag till tre, på lördag och söndag till två och på måndag till halv fem. Suger att jobba så länge efter tre dagar. Ska bli skönt att vara ledig på tisdag. Sen blir ytterligare tre dagars jobb!

Gårdagen tillbringades med Sara och Johanna! Vi tog en sväng till Säffle och Erikshjälpen och sen tog vi en sväng till Returen. Jag kom hem med fyra pocketböcker och en väska, allt för 57 spänn! Väskan kostade 35 kronor och rymmer massor vilket behöver. Jag lyckas ju alltid fylla min handväska med en massa skit...
På kvällen var vi hemma hos Sara och drack kaffe, solade, gosade med katt, tittade på film och käkade grönsaker med dipp! Finfin kväll!



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback