monikaronning

Läkare Monk till din tjänst!

Fadderhäng numero dos är det dags för idag. Detta betyder att dagen kommer bestå av lekar, fest och härliga vänner och sånt tackar jag aldrig nej till! Förra fadderhänget fick ju vår grupp reda på att vi skulle ha tema läkare och efter det fixade vi sjukt snygga tröjor. På ryggen står det LÄ(S)KARE UTAN GRÄNSER. LÄSK är lärarnas organisation, de som håller i nollningen med mera så hur fiffiga var vi (läs: personen som kom på idéen) när vi la in ett s i parantesen!

 

Igår ägnades dagen åt lunch på stan, solmys och filmkväll. Den räddaste haren i stan har avverkat ytterligare två skräckfilmer. Jag skulle kunna räkna antalet skräckfilmer som jag sett på en hand och nu kan jag alltså lägga till ytterligare två fingrar för Saw 2 och Motorsågsmassakern. Ojojoj alltså!

Ha en underbart trevlig dag i alla fall, för det ska jag ha!

 




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback