monikaronning

UPDATE

Helgen var underbart rolig! Fest till morgonen, på riktigt. Tror att Amanda och jag la oss runt sex på morgonen.

Just nu sitter jag och gör ett försök till att plugga på skolans bibliotek. Med fötterna på stolen bredvid, datan i knät och ett skrivande på tagneterna så kan de runt mig tro att jag pluggar i alla fall.... Men icke sa nicke, här sitter jag och funderar på allt annat än vad som har med den här jäkla rapporten att göra! Den ska in nästa fredag, vilket gör att jag har typ sex-sju pluggdagar på mig och detta gör mig inte stressad! Jag är inte stressad över den än så därför skriver jag inte särskilt mycket. Igår däremot, då var jag stressad och lyckades skriva en hel del.

Gårdagen bestod förutom plugg av fadderhäng och fadderutbildning. Vid fyra var vi ett helt gäng som spelade volleyboll och shit vad roligt det var! Efter att mitt faddergäng vann volleybollen satt vi i solen i en timma för att sedan gå på faddeutbildningen som varade i cirka 25 minuter. Resten av kvällen ägnades åt mer fadderhäng. Vi spelade kubb och brännboll och satt och myste på Sandgrundsudden till halv elva typ. En hel fantastisk kväll med andra ord.

Ikväll blir det eurovisionmys hos Becca! 




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback