monikaronning

Full rulle

Skrev senast i måndags(?) och sedan dess har det varit full fart! Jobbade i tisdags. I onsdags hade vi en heldag på skolan som var väldigt rolig faktiskt. Vi hade en workshop om bokstavsinlärning som gav flera tips. Mer av sånt skulle jag verkligen vilja ha!! Igår träffade jag både Stina och Becca och hann även baka en citroncheesecake som blev jättegod för att skryta lite. Idag har jag träffat Sara! Väldigt trevligt att få catcha upp när man inte ses så ofta. 
 
Helgen kommer bli full av roliga aktiviteter också! Ikväll blir det biljardspelande, imorgon är det ovve-dag(overall-dag) med LÄSK så jag ska dit en stund för att sedan sticka till Sara och hennes syster för att gå ut! Jag vet att jag hade något att göra på söndag men just nu är det som bortblåst. Inte helt okej...
 
Till veckan kommer det bli fullt ös med plugg. Inte nog med att vi har två heldagar i skolan så har vi seminarium på fredag och veckan därpå har vi både tenta och inlämning så det är väl dags att sätta fart med plugget! Men det ska nog gå bra även om det kommer bli långa dagar på universitetet.
 
Puss på er!



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback