monikaronning

Helg!

Det går för fort ibland alltså. Helt plötsligt är det redan söndag kväll! Jag har i alla fall haft en väldigt bra helg! Efter seminariumet i fredags åkte jag hem för att städa för kvällen. Lina, Ida och Becca var här och vi startade med att käka tacos för att sedan dra in till stan för att spela biljard. Det var en jättetrevlig kväll med mycket skratt.
I lördags fortsatte umgänget. Först tog Becca och jag en sväng på stan och sedan lunchade vi med Emma, Stina, Lina och David. Igår kväll var jag hemma och tittade på film vilket var helt fantastiskt skönt! Blev en filmkväll i deckarens spår. Först såg jag den senaste Maria Wern-filmen och sen Nobels testamente. 
 
Idag har det varit en väldigt produktiv dag! Becca kom hit vid halv tolv och vi satte igång med att besvara resten av våra instuderingsfrågor, som vi nu är klara med. Känns som om vi har ganska stor koll på allt redan och med tre heldagar i skolan kommer vi ha kanonkoll på allt! Längtar tills på fredag när tentan är gjord! Dels för att tentan är gjord och dels för att jag ska hem och julpynta då!
 
Det var något som slog mig igår! Jag mötte Becca på torget och berättade glatt att det var en månad kvar till julafton varpå Becca svarar att nästa helg är det första advent. Fick typ halvt panik då. Julafton hade jag koll på men advent hade jag totalt glömt bort?! Lite skräckblandad förtjusning typ. Snacka om att det här året har gått fort!! Känns som om det var någon månad sen det var jul.. typ... Och på tal om förra julen så bjuder jag på lite bilder från lägenheten då. (I år kommer det bli ännu mera mys eftersom jag införskaffat julbelysning till rummet också. Wiiiie)



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback