monikaronning

Tips!

Härromdagen var Becca och jag ute i Våxnäs-området och röjde. Väldigt trevligt måste jag säga! Vi hann med en sväng på en liten loppis, Sommarlagret, Rusta och Willys. 
 
På Rusta hittade jag ett shampoo och balsam som kommer från märket Aussie. Jag har hört talas om att det ska vara väldigt bra och på Rusta kostade det 60 kronor flaskan så jag tänkte att jag skulle prova på det. På Åhlens och Kicks säljer de det just nu för 95 kronor styck. Testade i alla fall shampoot och balsamet igår kväll och det är jättebra! Känner att håret har blivit lenare och det luktar helt gudomligt. Så idag lär jag väl sitta med en hårslinga under näsan hela dagen! 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback