monikaronning

Tuff tuff tåg!

(Skrev detta inlägget vid 13 idag men kunde inte publicera detta då)

Sitter på tåget för en tur till Åmål! Idag är det ju fars dag och självklart ska pappa firas! Vad jag skulle göra utan min pappa är en fråga jag egentligen inte vill ställa mig... För utan min pappa hade jag inte varit den jag är idag! Jag är så tacksam för att min pappa är min pappa.

Pappa fyller år på tisdag också och egentligen skulle jag bara ha åkt över dagen men planerna har ändrats både en och två gånger! Igår var planen att bara stanna över natten för att imorgon intervjuer på min praktikskola men imorse ringde min handledare och kollade om jag kunde jobba imorgon och på tisdag, så nu blir det att jag stannar i Åmål tills på tisdag! Ska bli väldigt roligt att få jobba lite och att få vara i "min" klass ska bli helt fantastiskt!!




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback