monikaronning

En go' dag

Eftersom jag redan fick "helg" igår har jag ägnat den här dagen åt allt annat än vad jag egentligen borde. Imorse sov jag till tio, låg kvar i sängen till elva och när jag väl tog mig upp stack jag till Becca där kaffe, snack och spel väntade. Några fantastiska timmar där stora planer smiddes. Nyfikna nu va?

När jag kom hem hann jag käka och ta det lugnt i någon timme innan Daniel hörde av sig och kollade om jag ville gå på promenad och eftersom jag inte hade något vettigt för mig och jag ville röra på mig så innebar det en promenad på en timme. Väl hemma tränade jag lite till.

Imorgon blir det plugg med Becca och Linda på stadsbiblioteket och en promenad med Stina!



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback