monikaronning

Fredagslista

När vaknade du imorse?
09.30 av en påminnelse att jag har tvättid

Har du ringt nån imorse, vem och vad sa ni?
Inga samtal idag inte.

Vilket humör är du på?
Ett mycket bra!

Har du ont någonstans?
Nej. Är bara lite stel i kroppen efter allt Twister-spelande.

Om du fick välja vad som helst att äta just nu, vad är du då sugen på?
Hmm, eftersom man inte äter kaffe så säger jag kyckling, ris och currysås med sallad till.

Vad köpte du när du drog ditt kort senast?
Kaffe!

Vilken var den första hemsidan du gick in på på internet?
Första sidan någonsin? Kamrat kanske

Vad ska du göra ikväll?
Inte ett piss! Njuta av att vara hemma.

Vad tycker du om din blogg?
Mitt lilla barn, som borde byta kläder.. Header alltså.

Vad gjorde du för exakt en vecka sedan, den här tidpunkten?
Satt på ett tåg hem till Åmål.

Tror du att du kommer få en komplimang idag, för vad?
Nä.

När fotade något senast, och vad?
Fotade en text i en bok där det stod mitt efternamn

Har du gjort av med pengar idag, på vad?
Inte än! Sen blir det lite fixande och systemet.

Om du sträcker ut ditt ben rakt ut, vad snuddar du?
Höger ben- matta
Vänster ben- soffa.

Vad har du på dig idag?
Eftersom jag tvättar just nu så har jag karlssons blandning på mig. Träningsbyxor, urtvättat linne och en gammal tröja. För någon timme sen testade jag klackskor också. Vacker kombination,
Tur att torktumlaren snart är klar!




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback