monikaronning

NOLLNING 2013, HERE I AM!

Den första bilden är tagen för lite mindre än ett år sen. Den 26 maj, när vi hade vårt andra fadderhäng. Solen hade tydligen lyst på ganska bra! Sollbrännan jag skådar är inte den vackraste direkt.. Det är helt sjukt att det redan har gått ett år sen vi hade vårt första faddermöte, vårt första fadderhäng och allt som hör till det där. Så mycket som här hänt på ett år. Jag har fått äran att lära känna så mycket underbara människor. Jag har också hittat på så mycket dumt! Under detta år har jag nog hittat på mer påhitt än jag har gjort under resten av mina levnadsår. Det är fantastiskt! Den andra bilden togs idag. Byxorna är på! Trots inställt fadderhäng blir det vårfest ikväll. Passar suveränt med vädret, snö... Men det betyder att vi firar in att våren kommer komma på riktigt nu. Till veckan skiner solen igen.
 
Som jag längtat efter den här dagen! Låt nollningen 2013 börja! 
 
Hälsningar från ett rött läsk-hjärta ♥



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback