monikaronning

Som en dag ska vara.

Åh, vilken dag! Fram tills ungefär halv tre satt Becca, Linda och jag och pluggade. När Linda sen gick pluggade Becca och jag i cirka femton minuter och sen satt vi och tjatade istället, tog en sväng inne på bibliotekt och drog hem. Hemma hann jag vara i cirka fem minuter innan Stina kom och vi gick in mot stan och mötte upp Becca, Daniel och Emma och satte hos på Espresso house's uteservering. Trots att det blåste var det mer än okej och mocca latten satt vi dödsskönt i kistan. När klockan var halv sex drog Stina och jag iväg på promenad mot Mariebergsskogen. Vi snackade med några getter, en stor gris och gåsen Sigrid. När vi kom hem drack vi lite te och satt och pratade. Nu sitter jag här, nöjd för att dagen varit så bra och för att morgondagen också kommer bli kanon! Kvällens mål är att städa, så det är vad jag ska pyssla med nu. 
Hejsvejs!



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback