monikaronning

Tisdag.

På något vis har den här dagen hunnit bli kväll. I förmiddags var jag i skolan, hade lektion och kursråd. Rebecca och jag är kursrepresentanter så vi fick ha ett litet möte med klassen innan vilket var askul! Kunde ju inte låta bli att skoja till det genom att slå i bordet och förklara mötet öppnat och sen när våra klasskamrater gick la jag upp fötterna på bordet, bossade och fnissade. Såna där typiska konstgheter som kan hända när jag och Becca umgås. 
 
Efter lektion och kursråd så hade min grupp och jag lite grupparbete att ta itu med och sedan åkte jag hem. Sen dess har jag hunnit träna, städa lite, fixa mat och vattnat blommor och lite sånt. En sån där mysig eftermiddag som försvann på något sätt fast jag egentligen inte gjorde så mycket. 
 
Imorgon blir det lektion på förmiddagen, vernissage till och med! Efter det ska Becca och jag plugga matte och sen blir det dubbelfika på stan! Finfint! 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback