monikaronning

Dagen efter

Okej, det är kanske dags att ta tag i sitt liv idag? Eller rättare sagt i sitt hem eftersom jag borde diska och städa men just nu har jag verkligen ingen lust till detta ska jag säga. Gårdagens utgång var kul! Vi började hemma hos Malin och där träffade jag på flera fadderkompisar som jag inte träffat på länge, vi körde dessutom ett musikquiz innan vi drog till Tempel! När jag kom hem så fick jag för mig den briljanta idéen att jag skulle laga mat. Nästa gång   jag får för mig den idéen klockan halv tre på natten kommer jag nog stoppa mig själv. Ställde in mina kroketter i ugnen och råkade såklart att somna så när jag vaknade imorse vid nio så var det ett par jäkligt svarta kroketter som låg i ugnen. Tur att jag inte lyckades bränna upp kåken alltså! Ännu mer tur att jag inte lyckades bränna upp mig själv och mina grannar också för den delen.
 
Jaja, känner i alla fall att det kommer bli en lugn dag med matlagning, (fick ett enormt sug efter morotssoppa) och lite plugg. Högst osäkert om det kommer bli något plugg men det återstår att se. Kanske lyckas öppna boken för att sedan stänga den igen...
 
Ha fin dag!



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback