monikaronning

Fredag!

Efter fyra dagar i skolan hade jag tänkt att ta mig en sovmorgon men icke sa nicke. Tjugo över nio valde nämligen något tvättmedelsföretag att ringa mig så så var det med den sovmorgonen. I och för sig så innebar tjugo över nio sovmorgon i vilket fall eftersom jag gått upp åtta alla andra dagar! Hur som helst så låg jag kvar i sängen i en timme och drog mig och tittade på program på telefonen! Sen gick jag upp för att käka frukost och göra mig i ordning för att sen ge mig ut på stan med Lina! Vi hängde där i ett par timmar och sen tillbringade vi kvällen hos Becca med att tjata och titta på På spåret! Mycket mysig dag! Imorgon ska jag ta mig en riktig sovmorgon och sen bär det iväg på festligheter! Finfint!




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback