monikaronning

Helg

Inte illa pinkat va?! Att kunna ta helg på en tisdag? Idag gjordes sista dagen för höstterminen i skolan. Det betyder att jag har två terminer kvar på universitetet. Shit, hur gick det till? Kommer aldrig glömma första dagen i skolan, att samlas i den där stora aulan utan att känna en kotte men det gick ju bra! Nu är jag ett steg, en termin närmare mitt mål. Fantastiskt och skrämmande på samma gång!

Nåja, dagen började som sagt på universitet med en opponering på examinationsuppgiften jag skrev förra veckan. Har småfixat med den, så nu är den klar och inskickad. Efter opponeringen stack Becca och jag ner till Välsviken och gick på jakt efter träningsskor och träningsbyxor men hem kom jag med en tröja istället. Becca hade större tur med skorna och fick ett par för 190 spänn. Hallå eller? Kunde väl funnits ett par i min storlek i den prisklassen liksom. Men icke sa nicke, eller rättare sagt Stadium Outlet sa icke!

Ska fira helgen med en kopp te nu, tredje koppen för idag!



Becca

Te!?!?!?!??!?!!? SVIKARE!!! /Din före detta vän, kaffet

Svar: Hej Kaffe!Du är fortfarande min vän, tillbringade mycket mer tid med dig än med te! Hoppas du tycker det är okej! / Monika
None None

2013-01-15 / 23:03:43
BLOGG: http://thebecca.blogg.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback