monikaronning

Hej och hallå!

Första dygnet i Polen är avklarat! Flygresan gick bra förutom att jag fick sjukt ut i höger halva av huvudet när vi landande! Trodde hjärnan gick sönder och att tänderna skumma ploppa ur! Skumt att det bara var på höger sida, satt dock med högra sidan mot fönstret? Hade kanske något med det att göra?

Nåja, fantastiskt underbart har det varit hittills i alla fall! Jag har redan börjat tänka på polska och blivit tillfrågad om att vara brudtärna på min morbrors bröllop. Iiiiiih! Ska bli skitkul! Dock funderar jag på om jag verkligen ska ha skorna jag köpt på själva vigseln ? Har ingen lust att ramla på altargången liksom...
Den som lever får se, får öva lite till ;)

Imorgon ska jag åka till Kunice där min moster med familj bor! Ska bli väldigt kul såklart!!

Vi hörs!



Erika

Härligt att höra att du kom fram som du ska! Och du får ha det underbart i Polen och med din släkt! Och du kommer vara en fantastiskt vacker brudtärna! :D

2013-07-15 / 11:13:11
BLOGG: http://pinkdots.blogg.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback