monikaronning

Tyskungen

Efter mitt hemliga uppdrag igår eftermiddag cyklade jag hem till Becca Beccson. Snacka om att det var skillnad på att cykla till Becca idag jämfört med för någon månad sen. Mitt däck har haft smygpunka tror jag... Kände mig som en raket som for fram längs älven. När jag kom till Becca så tittade vi på tv, halleluja moment för mig eftersom jag inte har någon tv! Eller?! Trivs utmärkt utan tv! Efter någon timme cyklade vi in till stan, köpte godis och dricka och gick på bio. Det var Camilla Läckbergs bok Tyskungen som de hade filmatiserat. Hur var filmen då? Helt okej men väldigt grå har jag kommit fram till.. Inte många färgklickar där inte. Jag menar, de hade ju kunnat sätta på dem lite färgglada kläder iaf, ett ljusblått linne eller så? Det var en bra story ändå men ibland blev den lite seg.

Nä, nu ska jag rensa upp här hemma och sen ska jag iväg och tjäna lite kosing!



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback