monikaronning

ÅHHHHHHHHHH!!

Vilken lycka!! Systerhjärtat svämmar över av glädje och lycka just nu! Eller egentligen har det gjort det sen igår kväll när jag fick reda på den underbara nyheten!!!!!!!!  MIN LILLEBROR HAR FÖRLOVAT SIG! Fick en bild på två ringar igår kväll och texten " Imorgon är det dags :)". Och helt seriöst så hoppade upp och ner några gånger innan jag ringde dem! Jag har känt på mig detta i några veckor nu! Sa till Sara för någon dag sen att jag trodde de skulle förlova sig.
 
Sitter och får tårar i ögonen när jag skriver det här inlägget. Jag är så otroligt lycklig för deras skull! Jag kommer ihåg när David tog med sig Erika hem för första gången. Det var bara pappa och jag hemma just då, Maria jobbade. Klockan var runt nio och de åkte direkt från Dingle(deras gymnasiskola där de bodde på internat) och jag gick runt och trampade hemma. Till slut kom de, tror Erika var lika nervös som både David, pappa och mig. Vi satte oss och drack te och åt mackor. Pappa kom och gick medan Erika och jag satt och pratade och David knappt fick en syl i vädret! 
 
Ett stort grattis till er! Jag önskar er all lycka i världen. När ni går vidare från förlovningen och gifter er i framtiden kommer jag sitta på bänkraden och svälla över av lycka. När ni någon gång får barn, kommer jag vara den lyckligaste fastern i världen. Jag ser framemot att få följa er väg och få vara en del i ert liv! ♥♥♥
 
 
 


Ida såklart

Åh herre, jag gråter! Hälsa världens största grattis till dem! ÅÅÅÅÅÅH

Svar: Det ska jag göra!!!! :D
None None

2013-06-21 / 21:29:27
BLOGG: http://idamarielle.blogspot.se
Erika

Finaste fina svägerska! Mer på riktigt nu känner jag ;)Det är så himla fint skrivet och jag kan garantera att jag var så fruktansvärt sjukt nervös så det var inte sant! Men det gick snabbt över!
Hur som helst så ville jag bara säga att jag är glad att just du är Davids syster och jag är så tacksam över att vi kommer så bra överens! Och det där med att du kommer "sitta på kyrkbänken" är jag inte så övertygad om ;) Finns en möjlighet att du står däruppe du också, men det är förstås bara om du vill? :) Nu dröjer det väl ett tag tills dess, men tror inte jag kommer ångra mig när det gäller det! Tack för att du är världens finaste svägerska och du kommer att bli den perfekta barnvakten! (Och David vill ha fyra ongar, så du har att göra!) :D Massa kramar och kärlek till dig!

Svar: Åhh, jag kommer befinna mig där ni vill ha mig!!!!! :D :D :D Haha, inte bara jag som får att göra med fyra ungar då! ;D Längtar masor! Massa kramar och kärlek till dig med! :D
None None

2013-06-24 / 12:30:27
BLOGG: http://pinkdots.blogg.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback