monikaronning

Inget frågetecken längre.

Om jag funderade på om jag var levande igår kan jag konstatera att jag är högst levande idag. Första dagen som vikarie och som alltid i en klass kan man aldrig förutse vad dagen kommer innehålla på morgonen. Förmiddagen har gått i ett. Tror inte jag suttit och tänkt på annat i fem minuter ens. Men det är härligt att veta att man lever! Att arbeta med barn är ju sådär, man vet aldrig vad de kan hitta på och det har varit en riktigt rolig dag.
 
När jag kom satte jag mig och käkade, drack kaffe i lugnan ro och sen tog jag en promenad med Sara! Henne har jag inte träffat sen i påskas så det var väldigt trevligt!! Vi har ju ganska mycket kontakt under veckorna, vi brukar käka frukost och dricka kaffe över Skype titt som tätt, men att få träffa henne live händer inte allt för ofta nu för tiden!
 
Imorgon är det dags för ytterligare en jobbdag, förhoppningsvis en lugnare sådan.
 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback