monikaronning

Midsommarhelgen

Vilken bra midsommar det har varit!! Bara det att lillebror har gått och förlovat sig gör att denna midsommaren har toppat alla andra midsommrar! 
 
Jag började dagen hos Becca. Där lagade vi, Stina, Daniel och Peter lunch. Eller nä, alla utom Peter lagade lunch eftersom han kom senare. Vi åt mat och när alla befann sig i matkoma gick vi ut och spelade kubb. Kubb är verkligen något som går upp och ner för mig. Vissa dagar kan jag tycka det är skitkul , andra är det astråkigt! Just denna dagen var det astråkigt.. Att killarna vann kanske hade med det att göra också.. 
 
Efter detta stack vi till mig och käkade tårta och drack kaffe och spelade fuck the dealer. Sedan fick skjuts med Daniel mot Gubbholmen. Daniel skulle jobba natt och behövde vila men vi andra fortsatte mot Gubbholmen där vi hittade Sussie, Thordur, Marcus och Erik som vi slog ihop vårt sällskap med. Jättetrevligt verkligen! Efter några timmar började det regna och vi stack hem till Thordur där beer pong spelades. Sen rökte vi vattenpipa också. Det var länge sen och jävligt kul! Många härliga skratt under kvällen!
 
Igår var det inte lika roligt att heta Monika. Vaknade redan vid halv åtta och kunde inte somna om. Så gårdagen gick åt till att inte göra ett dugg! Idag blir det lite mer fart, ska snart käka lunch med Becca och Daniel på stan. Måste ju passa på att umgås med Becca eftersom hon börjar jobba till veckan.. 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback