monikaronning

Passa dig Europa för här kommer vi!

De stora planerna ska avslöjas! I maj/juni kommer Becca och jag ge oss ut på en månads tågluff. Vi har redan börjat planera och har en massa tokigheter på gång! Vi kommer besöka en mängd olika länder! Vi börjar i Frankrike och åker vidare till Monaco, Italien, San Marino, Kroatien, Slovenien, Ungern, Slovakien och avslutar i Polen. Bara den lilla detaljen att få visa Becca mitt Polen kommer bli fantastiskt! 
 
Detta äventyr är något jag längtat efter. Få göra något rejält, resa och se Europa med en av mina bästa vänner! Åh, det kommer bli fantastiskt!! 
 
Livet är ett fesligt äventyr eller en äventyrlig fest! 
 


Becca

I can't wait!!! :D

Svar: Samma här! Vill åka nu!!:D
None None

2013-06-22 / 14:02:10
BLOGG: http://www.thebecca.blogg.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback