monikaronning

GÖTEBORG!

Vilken fantastisk helg det har varit! I fredags tog jag tåget till Sara och hälsade på. Kom ner till Göteborg vid åtta och vi ägnade kvällen åt att fixa lite mat och titta på tv. På lördag drog vi till Frölunda Torg, en av alla shoppinggallerior. Där fanns New Yorker. På riktigt.... Det är världens bästa affär! Skulle kunnat handlat upp alla mina pengar där men som tur var så gjorde jag inte det. Träffade även min bror och hans flickvän en sväng under dagen. På kvällen blev det utgång, herre jävlar vad roligt det var! Dock var både Sara och jag väldigt trötta igår.. Men det var det värt! 
 
Det var otroligt skönt att komma ifrån Karlstad en sväng. Ett miljöombyte behövdes verkligen!! Idag återgick jag till verkligheten. Jag hade lektion mellan 9-12 och sen satt Becca och jag och pluggade lite på ett nyöppnat ställe i stan, Sandy's. Känns lite som att det kommer bli nya stamhaket, jättemysigt! På fredag är det tenta, så veckan kommer bestå av en del plugg. Känner mig dock inte så stressad inför den, tycker mest det ska bli jobbigt att gå upp tidigt. Det känns dock sämre inför seminariumet nästa vecka.. Menmen, det ska väl gå på något vis det med.
 
Ha trevlig kväll!



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback