monikaronning

Helgen

Jäklar, vilken fart det har varit sen i fredags! Började fredagen med att skriva en tenta som gick mer än okej. Får jag inte godkänt tror jag att jag ska byta namn. Efter tentan mötte Becca och jag upp Daniel och tog en fika på Sandy's och sen tog vi en sväng på stan. På kvällen hade jag polsk afton här. Stina, Peter och Emil kom hit och vi drack öl, vodka och käkade mat, bland annat polska korvar som köpte med mig från Göteborg förra helgen. Fantastiskt! En mycket trevlig kväll var det i alla fall men inte lika kul dagen där på.. 
 
Igår kom min bror och hans tjej på besök, så det var bara att pallra sig upp på morgonen, bakfull, och börja städa. Mötte upp dem i stan och så drog vi till Ikea. Fyllde på mitt ljuslager, ett måste när man besöker Ikea. Efter det stack vi hem och vi lagade tacos och pratade! Mycket trevligt!! När de stack tog jag mig en tupplur och sen var det bara att pallra sig upp igen för att dra vidare på nästa fest. Kristin fyller år i veckan så vi firade henne. Sjöng singstar, tjatade och hade det väldigt trevlig i alla fall! Jag var hemma vid halv tolv ungefär, att lägga sig i sängen var som att hamna i himlen; somnade fort som fan. 
 
Idag har Becca, Daniel och jag suttit på Sandy's i fem timmar. Säg hej till nya stammishaket liksom! Vi käkade mat och pluggade. De andra kastade lite flygplan också. Kom i alla fall hem vid fem och sen dess har jag legat i soffan med huvudvärk. Det ska bli skönt att lägga sig sen alltså! 
 
Veckan som kommer startas med plugg imorgon och ett seminarium på tisdag. Sen är det helg igen och den kommer bestå av massa skoj! 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback