monikaronning

Lista

Om du bara fick äta och dricka (vatten räknas inte) 5 saker för resten av ditt liv, vilka saker skulle du välja då?
Kaffe, kyckling, lax, fruxo och vattenmelon!

Om du fick en övernaturlig kraft eller kunskap, vad skulle du välja då?
Antingen skulle jag vilja teleportera mig var som helst eller kunna hålla handen över en bok och all information skulle fastna inne i hjärnan. Snacka om att jag skulle vara smartast i världen då(självklart är det bara jag som har den kraften då)

Om du var en maträtt, en färg och ett klädesplagg, vad skulle du vara då?
Kycklingsoppa. Grön. En långklänning.

Om du skulle vara föreläsare, vad skulle du föreläsa om då?
Eftersom jag har all kunskap i världen på grund av min fantastiska övernaturliga kraft så skulle jag helt enkelt prata om vad jag känner för just den gången. Varje föreläsning skulle bli en överraskning. Hehe.

Om du fick välja helt fritt, vilken utsikt skulle du vilja ha från din lägenhet?

Vatten av något slag. Antingen havet med en vacker solnedgång eller en stor sjö där båtar åker förbi.



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback