monikaronning

Söndag.

Fredagens fest var skitkul! Röj till tusen om man säger så! Igår tog jag det bara lugnt, vilket behövdes. Idag tog Becca och jag en promenad runt hamnen vilket var supergött! Vilket fantastiskt väder. Vi satte oss i hamnen på en bänk och njöt av solen. Sen gick vi hem till mig och drack kaffe och spelade skipbo. Jag vann! Alla gångerna! 
Imorgon är det skola igen. På tisdag och onsdag går vi heldagar, varav på tisdag har vi en dugga. Jättekul! Men eftersom den inte är betygsgrundande så känns det rätt okej i alla fall. Blir ju mer som en träning till den riktiga tentan, se vad vi behöver öva på liksom. Veckan kommer säkert bjuda på en del fikor, den här veckan ska jag äntligen köpa mig ett par riktiga springskor. Riktigt längtar tills jag kan ge mig ut på en spingtur!



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback