monikaronning

Torsdag

Imorgon är det tentadags. Jag känner mig väldigt lugn inför den. Becca och jag har gjort massa test-tentor och vi har fått godkänt på allihop. Tänkte sätta mig och kolla igenom alla olika områden som kommer vara med på tentan sen i alla fall. Sen ska jag plugga lite didaktik eftersom vi har ett stort seminarium då. Igår satt Becca, Linda, Matilda och jag och diskuterade frågorna så nu känns det ganska lugnt inför seminariumet också. Gårdagen bjöd också på en kvällsfika med Becca och Daniel på Waynes, finfint det! 
 
Förutom att det står plugg på schemat så ska jag städa. Roligare kan man ha det. Positivt är att Johnossi's nya skiva finns på spotify så jag får städa till den, så blir det bra. 
 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback