monikaronning

Äntligen vår!

Åhhhhhh, jag älskar det här vädret! Jag älskar livet just nu! Igår var det skola och när jag kom hem värmde jag en matlåda med kycklingpaj(mums!), fixade kaffe och gick ut och satte mig i någon timme. Med bra musik i öronen satt jag där och njöt av vårsolen. Sen skrev Daniel och undrade om jag inte vill spela kubb så strax före fem stack jag till honom och vi drog till Gubbholmen där vi mötte upp ett gäng. Vi spelade i typ en timme vilket var skoj, även om jag förlorade. Efter det följde Becca, Emil och jag med Daniel hem och drack kaffe och sen drog vi och hyrde film och åkte hem till Becca. Filmen hette Reeker och var sämst! Sen tittade vi på My little eye och den var inte särskilt bra den heller... Var i alla fall hemma strax efter elva.
 
Idag var det skola igen och Becca, Linda, Matilda och jag letade oss upp till terassen som finns i 21-huset. Det var otroligt skönt att sitta där, så vi kommer nog sitta och plugga inför mattetentan en hel del där! Gött! Mellanlandade på stan för en fika/lunch med Daniel, Emma och Becca innan jag drog vidare till mitt sommarjobb för att ha möte med chefen. Vi har bestämt dagar då jag ska gå bredvid och två utbildningar, ska bli riktigt kul att få börja! Som det ser ut nu så är det minst tre veckors jobb som gäller, sen får vi se om det blir mer. 
 
Imorgon ska Becca och jag plugga ute i solen, kommer garanterat bränna mig, men det är ju bra att jag redan är inställd på det... Efter pluggandet ska jag träffa Edith och Lina så morgondagen kommer bli fantastisk! 


Becca

Smörj in dig! ;)

2013-05-07 / 21:36:06
BLOGG: http://thebecca.blogg.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback