monikaronning

David 21 år!

Idag fyller min bror 21 år! Som pappa alltid brukar säga när han pratar om den 13 maj 1992. "Det var den soligaste och varmaste dagen den där våren och ut kom hopko och skrek så han hördes över hela sjukhuset". (Hopko är lite slang för pojke på polska). I 21 år har vi gått genom livet tillsammans. Syskon som bråkat, pratat, skrattat, gråtit och busat ihop! 
 
Det finns så mycket som jag skulle kunna skriva om honom men på något vis kan jag inte sätta ord på det jag vill skriva och säga. Han betyder oerhört mycket för mig! Jag vet att han alltid finns där för mig och han vet att jag alltid finns där för honom! För honom skulle jag kunna gå genom eld. Flera gånger om. 

Älskar dig lillebror ♥



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback