monikaronning

Har ägnat morgonen åt att skratta. Inte bara ett sånt där vanligt fnissigt lågt skratt utan brutala gapskratt. Vad har jag sysslat med då som varit så fantastiskt roligt? Jo, det ska jag nu berätta! Jag hittade Ida och Robins gamla blogg och hittade galna bilder och citat! Till exempel detta:
 

Jag gjorde ju en fin liten lista på roliga saker jag skulle berätta för er.
Andra punkten var någonting om Monikas svordomar.

Det var såhär att jag och Monika kom överrens om att vi skulle ta en fika på det ooo så exklusiva ställer XO. Vi möttes där och fick det vi ville och pratade om dittan och dattan då Monika berättar att hon gått in i sin säng med foten, och det vet vi ju alla hur otroligt ont det gör. Nu kommer vi till det helt fantastiska.
"Jag stod där och hade så ont och skrek ut alla fula ord jag kan! Som Fi**ans jä*vla k** (+ några mer ord och svordomar) KOKAIN"

Alltså.

Kokain?

Jag skrattade så jag fick ont i magen och vad jag vet är det nog bara Monika som lyckas med såntdär, klämma in kokain i en svordom som innehåller alla fula ord en människa kan.

 

Ja, vad ska jag säga? Det låter ju lite som mig? 

Hittade bilder på mig och Ida också.

 
Jag bjuder på dessa! Vänskap som aldrig vissnar ♥
 
 


Idan

HAHAHAHAHHAHAHAHHA GRINAR

2013-05-11 / 14:41:52
BLOGG: http://idamarielle.blogspot.com
Idan

Love you btw!

Svar: Älskar dig också!
None None

2013-05-11 / 14:42:25

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback