monikaronning

Finfina dagar

Gårdagen var en riktig höjdare! Åkte till Becca vid tio och vi satt och pluggade på balkongen i någon timme, dock utan sol. Så min hy mår fortfarande bra! Efter pluggandet så käkade vi lunch och sysslade med hemlighetsmakeri. Vid fyra drog vi in till stan, gick på systemet och sen drog jag till Kronoparken där jag mötte upp Lina och Edith. Vi lagade pizza och käkade fruktsallad, tittade på Rena Rama Rolf och på Björn Gustafssons uppträdanden! Väldigt mysig kväll. När jag sen åkte hem vid tio stack jag till Daniel en sväng som hade fest. En väldigt rolig dag!
 
Idag blir det också roligheter! Om några timmar drar jag till Becca och där ska vi spela kubb och grilla. En härlig torsdag. Stina, Daniel, Emma, Emil och Peter ska också dit så vi blir ett finfint litet gäng! 
 
Ha en trevlig kväll!



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback